Finns det här?

Jag brukar sitta och leta billiga resor på Mrjet, det har jag gjort med viss framgång flera gånger. Jag saknar en funktion på sidan, som jag kom på för ett tag sedan. Jag skulle vilja kunna skriva in en maxsumma och ett antal dagar och sedan låta sidan ge mig förslag på vart jag kan åka för den summan och vara borta så många dagar som jag önskar.

Vore inte det jättespännande? Förmodligen skulle man få förslag på ställen man aldrig funderat på att åka till.

Jag vill kunna skriva in att jag har ”X kronor” och till vara borta 30 januari till 5 februari och sedan se vad som dyker upp.

Eller finns det här någonstans?

(Jag satt för ett par år sedan och fantiserade ihop en receptsajt som skulle låta mig skriva in ingredienser jag hade hemma och sedan föreslå recept utifrån det. Sedan upptäckte jag att Tasteline hade just den funktionen. Så kanske finns den här resesajten också, jag har bara inte hittat den än.)

Kommentera

