Kungliga tvillingar födda | Nyheter | Aftonbladet

Kungliga tvillingar födda | Nyheter | Aftonbladet.

GRATTIS!!!! Hoppas vi får se bilder snart! Och så är jag grymt nyfiken på vad de ska heta!

3 svar till “Kungliga tvillingar födda | Nyheter | Aftonbladet

  1. Ja jag är lika nyfiken jag

  2. Jag förstår att ni inte vet hur det är mat,blöja och sömn med 4 timmars intervall i en evig cirkel
    Det är så det är att få flerbarnsfödda och sedan ska de uppfylla myten om de som tänker och känner lika och ständigt är vänner och inte kan leva utan varann
    Tur för deras föräldrar att de kan anställa barnflickor för det går det åt

    • Jaha, så vad ska jag säga då? ”Stackars människor som fått tvillingar”, eller?
      Och får jag fråga hur du vet hur många barn jag har eller inte har? Har du läst min blogg så noga att du fått reda på det, i den mån jag alls sagt något om det? Det är väl klart att det är jobbigare med två barn på en gång än med ett, men får man inte säga grattis eller vara glad för deras skull ändå? Man får väl ändå utgå ifrån att de vill ha barnen de skaffar?

Lämna en kommentar