Jag är nyfiken på riktigt!

Nu är ju den här bloggen inte så aktiv som den varit. Det beror mest på att jag inte har samma ork och energi att skriva som tidigare. Det kommer ett inlägg då och då, men inte alls ofta.

Det händer att jag kommer på saker jag vill skriva om, men när jag väl sätter mig för att göra det tar det liksom stopp.

Men jag undrar vilka ni är som tittar in, för det kommer ändå en och annan besökare om dagen.

Kan ni inte skriva en liten kommentar och tala om vilka ni är? Det skulle vara väldigt spännande att veta om det är några ”gamla” läsare som hänger kvar, eller om det bara är ströbesökare som ramlar in från Google eller något sådant.

cac3d4df25-tecknade20bilder-kanin15

3 responses to “Jag är nyfiken på riktigt!

  1. Hej! Här är jag, hahahaha. Följer dig även om jag själv slutar att blogga vid nyår.

  2. Jag hoppar in då och då och läser🙂

  3. Här är jag!
    Laila (laikis) från Postcrossing.
    Jo då, jag är här och snokar på din blogg med.😉
    http://tillklippt.blogspot.se/

Kommentera

