Ett nytt vykort

Nu var det ett tag sedan jag skrev något om vykorten jag får och skickar. Tänkte ändra på det.

Idag fick jag detta från Belgien. Jag gillar verkligen att få sådana här typiska turistkort från ställen jag inte besökt, man blir väldigt allmänbildad av den här hobbyn.

Jag har även fått en massa andra spännande kort, med konstverk och annat kul, men det är faktiskt de här turistbilderna som gör mig gladast.

Som jag sagt förut, hade jag barn skulle jag absolut göra det här med dem, så att de fick lära sig en massa om spännande ställen runt om i världen. Nu är det bara att vänta på att lille M blir tillräckligt stor för att uppskatta det, då ska jag göra det tillsammans med honom!

Kommentera

