Tur med shopping

I förra veckan köpte jag ett par skor för 160 kronor på second hand, som nya hade kostat över 2000.
Idag skulle jag göra ett blixtsnabbt besök i Nacka forum för att handla en liten grej, missade precis en buss när jag skulle hem och hade tjugo minuter att slå ihjäl. Jag gick in på Mediamarkt och hittade ett bord med en massa visningsexemplar de sålde ut till larviga priser. Jag kom hem med en sådan här för bara 745 kronor, de kostar egentligen runt 2900 och uppåt beroende på var man handlar, berättade Google för mig. Superfräsch trots att den varit visningsex.😀

Jag har visst lite tur när jag shoppar!

Kommentera

