Överraskningfest

Jag fyllde år i fredags och jobbade på dagen. Sedan skyndade jag mig som en tok efter jobbet för att hinna i tid eftersom jag skulle vara barnvakt åt lille M på kvällen. Trodde jag.
När jag kom fram blev jag överraskad med jättekalas med Miniontema, som lille M:s mamma ordnat! Hon och maken hade tydligen kokat ihop det här ett tag.

Det var första gången någon fixade ett överraskningskalas till mig. Inte hade jag anat ett smack heller! Jag var helt övertygad om att jag skulle ha en helkväll med lille M, röja på lekplatsen och sedan titta på film.

Riktigt roligt var det, det kom närmare 20 personer, några var där när jag kom och hade gömt sig för att överraskningen skulle bli komplett😀

Kommentera

