Nytt spel

Jag tycker om att spela spel. Tyvärr har det blivit lite för lite av det på sistone, mycket för att jag har svårt att koncentrera mig längre stunder numera och det ofta är lite för mycket regler och sådant att hålla ordning på.

Men det här, som jag hittade via en länk på Facebook i helgen kunde jag inte motstå. Jag beställde det och det dök upp redan idag.

Maken påstår att om vi ska spela det får det bli han och alla andra på lag mot mig, så kanske de har en chans… Förstår inte vad han pratar om.

Det här ska bli skoj!

Tactic, Sveriges Kungahus, Frågespel

Kommentera

