10 More Problems Only a Language Lover Will Understand | Language News

10 More Problems Only a Language Lover Will Understand | Language News.

När igenkänningsfaktorn blir lite för hög.

Nummer 2 – Varje gång jag försöker prata franska – och då är engelska inte ens mitt modersmål. 
Nummer 5 – Det är så underhållande att lyssna på vad folk säger när de tror att du inte förstår.
Nummer 6 – Så.många.gånger. 
Nummer 7 – Jämförbart med ”Jag läste franska/tyska/spanska/whatever i sex år men jag kan ingenting”. Kanske skulle testa att använda kunskaperna lite då och då istället?
Nummer 8 – Så plågsamt!
Nummer 10 – Det har då aaaaaaaldrig hänt mig.

Kommentera

