Fem år!

Just nu talade WordPress om för mig att bloggen fyller fem år idag! Det hade jag ingen aning om. Jag minns att jag gav upp Metrobloggen ungefär vid den här tiden på året, testade blogg.se ett tag medan jag parallellt provade WP och någon annan, men det blev sedan denna jag fastnade för.
Så grattis, bloggen! Jag är inte så aktiv som jag var på ”den gamla goda tiden” och jag är lite mindre seriös och har sällan lika mycket att säga längre, men bloggen ska alltid finnas kvar😀

2 responses to “Fem år!

  1. Bravo! Och – Grattis!

Kommentera

