Rekordförsök i år igen

Idag fyller jag år och precis som förra året önskar jag mig en present av alla er kära bloggläsare. För två år sedan slog jag besöksrekord på bloggen på min födelsedag och skulle vilja göra det igen. 2013 kom jag inte upp i något nytt rekord, så nu är det dags för ett försök igen. I år behöver jag komma upp i över 735 besökare under detta dygn. Därför skulle jag vilja ha er hjälp med att dela bloggen på Facebook, Twitter och allt vad ni har.

Detta är alltså bara en kul grej, jag får inte betalt för att blogga så det är inte så att ni bidrar till att ge mig pengar eller något sådant.

Ingen behöver heller läsa något i detalj eller känna sig tvungen att kommentera. Vill man göra det är det så klart kul, men jag vill alltså bara slå mitt tidigare födelsedagsrekord.

Hoppas att ni vill hjälpa till! Resultatet presenteras här på bloggen imorgon, 25 april!

12 responses to “Rekordförsök i år igen

  1. Jag har varken Facebook eller Twitter men Grattis!!! – ändå🙂

  2. Grattis!
    Hoppas att du slår det gamla rekordet..

  3. Grattis! =)

  4. Grattis på vår födelsedag! 😜

  5. Hoppas att du slår rekord – Grattis !🙂

  6. Grattis på födelsedagen!🙂

Kommentera

