Köpte en kalender

image

Jag insåg att jag inte klarar mig med enbart kalendern i mobilen. Jag har alltid haft en papperskalender tidigare, men bestämde att det inte skulle bli någon i år. Ville vara modern och bara ha mobilen.

Men sedan märkte jag att jag inte fick någon som helst överblick över någonting, så idag gick jag in på Åhléns på vägen hem och köpte denna. Jättefin och inte mycket större än min mobil. Går ner i alla väskor och blir inte klumpig att släpa runt på.

Dessutom är den rosa! 🙂

Kommentera

