Apropå inlägget igår…

…om att jag måste resa till Peru:

När jag gick in på Facebook i morse hade någon länkat till ett resebolag för träningsresor. Jag är lite sugen på en sådan, så jag klickade mig in på sidan. Bland det första som möter mig är ”Vandra Inkaleden” – Jahapp, det blir inte billigt, det här. Kunde inte något annat ställe ropa lika envist på mig. Typ… Alingsås, eller något?

2 responses to “Apropå inlägget igår…

  1. Inkaleden låter lite mer spännande än Alingsås måste jag säga…😉

Kommentera

