Bloggen fyller fyra år!

Jag fick just ett meddelande från WordPress om att det idag är fyra år sedan jag startade bloggen här! Jag hade ju hållit på att testa några olika bloggar när Metrobloggen bestämde sig för att sluta ge betalt. Då tänkte jag att jag kunde byta till en bloggtjänst som hade fler funktioner jag gillade, fick jag ändå inte betalt kunde jag ju lika gärna ha en bra blogg.

Jag är nöjd med de här fyra åren, så jag hänger kvar.

Tyvärr hade jag ingen aning om detta datum, så jag har inte planerat in något firande. Ni får väl hurra lite när ni läser detta!😉

2 responses to “Bloggen fyller fyra år!

  1. Bra jobbat! Eftersom din blogg också är, som man säger, sevärd, så är det bara att instämma i WordPress uppmuntrande gratulation!
    Jag började i WP i början av 2011 så jag är bara nybörjare😦

Kommentera

