Minisemester i Barcelona

Igår kom maken och jag hem från en tre dagar lång semester i Barcelona. Väldigt intensiva dagar, det är svårt att hinna med allt man vill på så kort tid. Men det betyder ju bara att man får åka tillbaka vid ett senare tillfälle och se resten. Vi hann med det viktigaste i alla fall, och det blev en hel den spanande på roliga byggnader för min del. Här kommer ett litet, litet urval av alla bilder jag tog. Fler kommer, så fort jag får tid.

Santa Maria del Mar:

Katedralen:

Barri Gotic:

Arenan på Plaça d’Espanya:

Parc Güell (en liten detalj, jag tog rätt många bilder här):

Sagrada Familia:

Casa Milà (La Pedrera):

Casa Batlló:

2 responses to “Minisemester i Barcelona

  1. Jag har varit på några snabbvisiter till Barcelona och jag har nog missat det mesta, tyvärr. Det är nog dags snart!🙂

Kommentera

