Palo Alto, California?

Jag har ju en liten ruta en bit ner på bloggen, där man kan se varifrån de tio senaste besökarna kommer. Det är lite skoj. Oftast är det ju så klart Sverige, eftersom jag skriver bloggen på svenska, men det händer att det trillar in folk från andra länder också. Oftast utgår jag då ifrån att det är svenskar i dessa länder som hälsar på, alternativt folk som förstår svenska. Annars får man nog inte ut så mycket av att titta in här.

Men nästan varje dag jag besök från Palo Alto i Kalifornien, det förekommer också besök från något ställe som heter Menlo Park.

Nyss var alla de tio senaste besökarna på listan från Palo Alto, ungefär vid samma tid allihop också.

Antingen har jag ett superfan på det stället, eller så är det något som automatiskt söker av bloggen. Efter vad, undrar jag ju då?

Men om du är en riktig människa får du hemskt gärna ge dig tillkänna, jag blir bara glad över att lära känna nya människor!🙂

2 responses to “Palo Alto, California?

  1. Palo Alto – Menlo park, är på sydsidan San Fransisco, bara ett stenkast från Silicon valley,
    Och där finns en del svenskar/svenskättlingar, så det är inte alls omöjligt att det är fysiska personer som uppehåller sig där som tittar in på din blogg.
    (Jag har en bekant svenskättling som driver pub där, t ex)

Kommentera

