Pärlhjärtan

Modèles de coeurs en perles Hama pour une jolie suspension à offrir.

Under länken ovan hittade jag ett trevligt pärlmönster jag ville testa!

Jag är visserligen inget fan av Alla hjärtans dag, men det var svårt att motstå att sätta ihop dessa små hjärtan när jag hittade dem på den här bloggen jag länkar till. Det översta är tydligen inspirerat av ett korsstygnsmönster, sedan har bloggaren satt ihop de övriga efter eget huvud. Jag följde hennes mönster helt, förutom att jag bytte ut de vita och rosa pärlorna mot självlysande gula och rosa.

DSC_1631

Kommentera

