Ibland blir jag nyfiken…

…på vilka det är som kommer in hit och läser. Vilka av mina vänner är här och kikar, till exempel? Jag läser ju en del vänners bloggar utan att alltid meddela att jag är där. Så kanske är det några som gör likadant här?

Många besökare kommer förmodligen hit helt spontant efter att ha googlat på något som jag råkat skriva om. De som kommenterar regelbundet är ett par som hängt med sedan tiden på Metrobloggen, andra kanske trillar in via Facebook och är då folk jag är bekant med, men kanske inte känner jätteväl.

Men jag tänker absolut inte tvinga någon att kommentera bara för att visa att man varit här, så känn ingen press. Men faktiskt är jag riktigt nyfiken på vem just DU är!😀

Sedan undrar jag också om du som kommer hit håller med om saker jag skriver, eller om du tycker jag att jag är helt ute och cyklar, eller bara irriterande. Inte för att jag tänker ändra på något bara för att någon tycker det ena eller det andra, det är ju upp till er att läsa, jag skriver vad jag vill. Men nu lider jag ju av obotlig nyfikenhet, så undrar gör jag.😉

5 responses to “Ibland blir jag nyfiken…

  1. Om man använder den här ”sidan”
    http://sv.wordpress.com/#!/read/following/
    behöver man inte logga in hos den/dem
    som man brukar besöka för att läsa i den bloggen.

    Jag har räknat ut – att – när jag skriver något
    ointressant (!!) inlägg på min blogg så får
    jag färre besök. I varje fall inbillar jag mig det (skratt).

    Själv använder jag regelbundet den här speciella wordpressfunktionen
    så jag ”sabbar” besöksstatistiken jag också🙂
    Just nu ”kollade” jag och fann ditt inlägg – då blev det ett ”måste”
    att jag måste hoppa in på din blogg – som förresten är jättetrevlig och är en av mina favoriter!

  2. Jag började följa dig på metrobloggen vet jag. Kommer inte ihåg hur jag upptäckte din blogg men förmodligen hade jag sökt på något intressant på nätet och halkat in på din sida.

    Brukar hålla med om det du skriver, och oavsett om jag gör det eller inte, tycker jag att du ofta kommer med (för mig) nya och intressanta aspekter på samhällsfrågor som jag inte direkt tänkt på innan…

Kommentera

