Shoes by Linda & Linda – trendiga damskor storlek 41-45

Shoes by Linda & Linda – trendiga damskor storlek 41-45.

Sådant här gör mig så himla glad, det behövs verkligen fler som uppmärksammar det svåra med att hitta snygga skor om man är tjej och har en lite större storlek. Jag hör ju till den kategorin själv, även om jag ligger på gränsen med storlek 41 och sällan har riktigt svårt att hitta snygga skor. Jag kan bara tacka för att jag inte fått 43…

Jag lyssnade precis på en radiointervju med de två tjejer som startat butiken jag länkat till ovan (den ligger i Skåne, men de har även nätbutik för oss som inte bor där).

Jag har ju tidigare skrivit om detta problem, så jag tänker inte upprepa mig, utan länkar till mitt tidigare inlägg.

Kommentera

