In Paris, An Inflatable Trampoline Bridge

In Paris, An Inflatable Trampoline Bridge – DesignTAXI.com.

Haha, vilken rolig bro! Det jag skulle vara mest orolig för är väl att studsa av den och ramla ner i Seine, det vill jag verkligen inte göra, så fräscht ser det vattnet inte ut att vara… Men annars skulle jag gärna hoppa runt på den här ett tag.

Nu finns inte den här (ännu) och jag vet inte om det är tänkt att den faktiskt ska byggas, men roligt vore det ju.

Apropå på det hittade jag för ett tag sedan en länk (som jag tappat bort) om alla broar över Seine. De som ligger mest centralt har jag ju både sett och gått över ett antal gånger, men jag funderar på att ta en liten brosightseeing nästa gång jag kommer till Paris, och kika lite på andra broar också.

Kommentera

