Helt otroligt!

Jag brukar gå in och kolla besöksstatistiken för bloggen ett par gånger i veckan. Jag brukar ha runt 30-40 besökare om dagen i normala fall, så jag blev riktigt förvånad när jag såg att jag haft mellan 120 och 140 de senaste fyra dagarna. Vad har jag nu skrivit för spännande, tänkte jag, och kollade vad folk sökt på för att komma hit. ”Halloween” och ”pyssel” i olika kombinationer verkade ha lockat denna gång. Mina små pärlplattor med pumpor och spöken, alltså. Hoppas att de som hittade hit blev glada i alla fall! 😀

Kommentera

