Märklig känsla

Så här års brukar jag känna en krypande oro inför den kommande vintern och mörkret som dessvärre följer med. I år känns det inte lika jobbigt. Faktiskt måste jag säga att jag nästan ser fram emot lite höstrusk, jag förknippar det snarare med mys i soffan, varm choklad och tända ljus.

Sedan ser jag också fram emot december med julmarknader och alla goda saker som hör till.

Jag ser inte fram emot snö och kyla, det kommer jag aldrig att göra, men jag har inte samma ångest som jag brukar ha.

Kommentera

