Dagens bild(er), 14-18 september

14 september – Hälsade på lille M med familj. M har en härligt skeptisk min här!

15 september – Passade på att hälsa på Järnpojken bakom Finska kyrkan när jag var på väg till jobbet. Idag hade han fått en blomma, förutom alla pengar och karameller. ♥

16 september – Besök på stamstället Movitz tillsammans med mina kära slottskollegor.

17 september – En av mina paprikaplantor har fått en blomma!

18 september – En bakelse som tittar på mig, kan man verkligen äta en sådan? Ja, det gick bra, och god var den!

Kommentera

