Dagens bild(er) 25 – 31 augusti

Ja, jag vet att jag ligger efter! Men här kommer de!

25 augusti – Avdelningen konstiga lösningar på problem. Jag har varit förkyld en vecka och hostar fortfarande, det brukar ju kunna sitta i ett tag. Eftersom jag behövde ha med lite hostmedicin till jobbet och inte ville ta med hela flaskan, ville jag hitta något att hälla över en liten skvätt i, så att jag kunde ta den om det skulle behövas under dagen (det gjorde det). Till sist hittade maken den här urdiskade curryburken, så jag hade idag, bland allt annat i min väska, en kryddburk med 15 ml hostmedicin. Aningen udda lösning, men den fyllde det önskade syftet i alla fall🙂

26 augusti – Köpte ett par grytunderlägg som jag gått och kikat på i Slottsboden hela sommaren!

27 augusti – Min söta lilla nalle!

28 augusti – Vårt kök!

29 augusti – Runaway bride?

30 augusti – På väg hem från jobbet.

31 augusti – Riktigt märklig syn vid Slottet idag, när jag skulle gå för dagen. Ett gäng människor, en väldigt blandad skara vad gällde köns- och åldersfördelning, verkade leka vaktparad. Flashmob, tänkte jag, och fiskade upp kameran. Men det verkade lite märkligt att köra en sådan när det knappt fanns några där för att titta på… Sedan fick jag reda på att det var någon musikkår som övade, hemvärnet, eller något sådant… Nåja, roligt såg det ut i alla fall, men det hade varit kul om det varit en flashmob😀

 

Kommentera

