Dagens bild(er), 1 – 6 september

1 september – Dagen före lille M:s dop. Jag var där och hjälpte till med lite förberedelser.

2 september – Massor av kakor på dopkalaset!

3 september – Bron är avstängd, för att man håller på med arbeten. Gående hänvisas alltså dit där den här personen valde att inte gå. Lite kul att se att det varje dag är folk som inte orkar gå runt utan klämmer sig förbi avspärrningen för att ändå kunna gå på bron.

4 september – Jag insåg att jag inte ätit glass hos StikkiNikki på hela sommaren, så det åtgärdades efter jobbet!

5 september – Utrensning av gamla böcker på jobbet, vi fick ta det vi ville ha. Jag ville ha den här. Så klart. Utställningen ifråga ägde rum samma år som jag föddes…🙂

6 september – M:s och D:s granne ville bli av med ett bord med tillhörande stolar. Vi tyckte att det var dags att uppdatera köket lite. Idag fick vi hjälp av E och J att transportera hem det. Så här fint har vi det nu. Nu är det bara att hålla tummarna för att djuren inte gnager alltför mycket på benen…

Kommentera

