Tunnelbanedilemma

När det är proppfullt i vagnen och massor av folk står upp, och jag hittar en tom plats, då blir jag alltid lite misstänksam… Är det något fel på platsen, satt det nyss en jätteäcklig typ där, som ingen vill sitta efter?

Det är ju knappast så att någon i så fall kommer att tala om det när jag sätter mig där, alla kommer bara att titta konstigt på mig som ju borde fatta det de redan vet…

Posted from WordPress for Android

2 responses to “Tunnelbanedilemma

  1. 😀
    Ja, jag har också undrat i samma situation. Det är verkligen knepigt!

  2. Hehe ja, detvar verkligen ett dilemma!

Kommentera

