Sjuk…

Om ni undrar (och det gör ni så klart) varför det är extra tyst från mig just nu, inte ens ”Dagens bild” har ju kommit upp de senaste dagarna, beror det på att jag lyckats bli sjuk, har varit halvrisig ett par dagar, fick feber på vägen hem igår, överlevde med nöd och näppe arbetsdagen igår. Idag stannade jag hemma och det blir förmodligen samma sak imorgon.

Då jag råkar gilla mitt jobb riktigt hysteriskt mycket känns det extra trist att vara hemma.

Inte är det roligt att ha feber heller, så att man knappt orkar läsa en bok, och om man gör det, inte fattar vad jag läser… Har suttit och postat knäppa bilder på Facebook under större delen av dagen.

I övrigt har jag ätit glass, druckit te med honung och dessutom mumsat i mig chilimarinerade vitlöksklyftor, som maken var snäll och köpte åt mig igår.

Förutom jobbet har jag massor av andra saker som behöver göras den här veckan. Och så blir jag sjuk…

Nejdå, jag är inte bitter. Inte alls, inte det minsta. Jo, massor!😦

Kommentera

