Dagens bild(er), 3 – 16 augusti

Jag vet att det här med dagens bild har varit sorgligt eftersatt, då jag inte varit hemma, men här kommer alltså alla bilder, för de har tagits, jag har bara inte lagt upp dem.

Så nu är er otåliga väntan äntligen över, för här kommer bilderna!

*trumvirvel*

3 augusti:

Hittade ett Bamseklistermärke på marken.

4 augusti:

En söt liten hund som satt och väntade medan matte fixade med marknadsståndet. Hunden ylade och var sååå övergiven, så jag klappade den en liten stund.

5 augusti:

Fick en present av P – ett stiligt fodral till mitt SL-kort! Snacka om att jag blev glad!

6 augusti:

Fika på Café Gula huset med goda vänner!

7 augusti:

Bilutflykt med goda vänner. På Grogarnsberget hittade vi den här lilla sötisen som var hur kelig som helst. Jag höll på att inte komma därifrån…

8 augusti:

Finast!

9 augusti:

På väg hem från Bistra Haren, efter en kväll med många goda vänner och musik frånGråfötterna! Men det var kallt, så vi gick hem lite tidigare än planerat, frös som bara den!

10 augusti:

A ser dramatisk ut!

11 augusti:

Min fina bägare med drakar på!

12 augusti:

Glass i hamnen!

13 augusti:

Hemma igen från Medeltidsveckan. Chiliplantan vi fick av L i början av sommaren har växt sig hög och det ser ut som om det är saker på gång! Ska bli spännande att se!

14 augusti:

Lille M!

15 augusti:

Julius tycker att det är skönt att ligga och vila på mattan.

16 augusti:

Den här skivan följde med hem från Visby. Patriarkus är inte bara duktiga på att sjunga, de är snygga och trevliga också!

Kommentera

