Jag lever

OK, jag vet att bloggen varit lite död ett tag, förutom ”Dagens bild”. Detta kanske några av er börjar tröttna på, men har jag börjat måste jag ju slutföra det, anser jag.

Den 2 oktober drar jag igång ett nytt bildprojekt, med ett lite annat tema. Då tänkte jag att jag ska publicera bilderna en gång i veckan, med sju bilder i taget, det kanske är lite enklare och inte lika tjatigt. Vi får se hur det blir.

Hur som helst har det varit några hektiska veckor och jag har inte heller känt någon större entusiasm för att blogga. Jag har inte retat upp mig tillräckligt över något för att skriva något argt inlägg, inte känt att jag måste dela med mig av speciellt mycket.

Vi har gjort en del utflykter, så det kommer bilder så småningom, även om de då inte är så aktuella längre, men de kommer.

Det känns bättre att skriva när jag känner att jag verkligen har något att säga än att babbla på bara för att skriva inlägg.

2 responses to “Jag lever

  1. Precis så är det. Ibland så står bloggen mig upp i halsen och då finns deleteknappen nära. Tur att jag inte har tryckt på den – än😉

    • Jag tror att det är bra att man tar en paus ibland, hellre det än att skriva bara för att posta inlägg. De som är intresserade lägger länkar så att de får reda på när det händer något nytt.

Kommentera

