Krossades målningen vid rivningen? | Mitt Stockholm

Krossades målningen vid rivningen? | Mitt Stockholm.

En bild från rivningarna i Klarakvarteren visar en väggmålning som satt igång en diskussion på bloggen ”Mitt Stockholm” på svd.se. Var kan bilden vara tagen? Vad var det för byggnad som hade denna målning?

Diskussionen går varm i kommentarsfältet. Hoppas verkligen att någon kan komma med något tips som stämmer. Sådant här tycker jag är jättespännande!

UPPDATERING 26/6: Här kom svaret!

One response to “Krossades målningen vid rivningen? | Mitt Stockholm

  1. Pingback: Nya bilder på försvunna målningen | Mitt Stockholm | Gealachs Blogg

Kommentera

