6 – 7 juni

Lite fler bilder av vad jag haft för mig de senaste två dagarna. Först tar vi nationaldagen, som började med en tur in till stan och avslutades med en middag hos oss med trevligt sällskap:

Jag började med att hälsa på den lille Järnpojken bakom Finska kyrkan, det var ett tag sedan jag tog vägen förbi honom. Fem sekunder efter att den här bilden togs blev jag omringad av en japansk turistgrupp som alla ville hälsa på honom.

Jag tittade också förbi Slottet, där jag sa hej till några vänner som jobbade denna dag. Det var massor med folk då det var fri entré, som alltid på nationaldagen.

Maken och jag tog en promenad längs Drottninggatan och hittade lite spännande saker:

På kvällen bjöd vi några goda vänner på middag:

Nationaldagstårtan!

Lille M var förstås med!

Idag åkte jag till Ulriksdal med ett gäng elever som skulle få välja något att rita av, till exempel slottet eller något i parken. Jag fotade lite istället, då jag inte är någon stjärna på att rita🙂

Kommentera

