Dagens bild, 22 – 25 maj

Här kommer så äntligen de senaste dagarnas bilder, jag vet att ni har väntat!

22 maj – Eftersom jag jobbade hade jag inte möjlighet att vara inne vid Slottet under dopet, men jag passade på att gå förbi efter jobbet och titta lite. Dekorationerna stod fortfarande kvar.

23 maj – Det finns många fina planteringar här ute hos oss!

24 maj – Beställde ett par böcker från Amazon. Fick besked att de skulle komma tidigast den 25:e, men de dök upp en dag tidigare!

25 maj – Massor av folk sitter på kajen mellan Gamla stan och Slussen och njuter av solen. Själv har jag aldrig suttit där, jag kommer liksom inte på tanken, men varje gång jag går förbi undrar jag varför jag inte gör det, jag med.

One response to “Dagens bild, 22 – 25 maj

  1. Pingback: [BOK] Au Bon Roman | Gealachs Blogg

Kommentera

