Min bild på smhi.se

Godmorgon!

Tänkte bara passa på att skryta lite, så här på förmiddagen. Jag gick nyss in på SMHI:s hemsida för att kolla vädret och fick syn på den här lilla bilden:

Jaha, en majbrasa, tänker ni, vad är det med det då? Det är nämligen undertecknad som tagit den, i Vikarbyn 2009. Sedan lade jag upp den på mostphotos.com och har sålt den inte mindre än tre gånger. Man får inte veta vem som köpt den, om man inte råkar hitta den, som jag gjorde nu. Här är min originalbild:

Kommentera

