Vårt företag

Jag brukar ju inte vara så tydlig med vem jag är på den här bloggen, men det spelar egentligen inte jättestor roll, faktiskt. Det finns ingen direkt anledning till att jag håller mig hemlig, annat än att namnet Gealach har hängt kvar sedan många år och egentligen spelar det väl faktiskt inte så vansinnigt stor roll vem jag är i verkligheten utanför Internet. Men nu tänkte jag i alla fall passa på att använda bloggen till att göra lite reklam för makens och mitt företag!

Välkomna till Sahlins språktjänster! Vi finns också på Facebook, om man vill hålla koll på oss den vägen!

Kommentera

