Fel Winberg

Regeringens middagsmiss – DN.SE.

Jag antar att de flesta av er läst det här redan, men ifall ni inte har det så lägger jag ut länken i alla fall.

Det här var ju bara så roligt, jag läste det i tidningen i personalrummet i förmiddags och småfnissade mig igenom hela artikeln. Om jag hade fått inbjudan hade jag förmodligen ringt och kollat upp vad det hela handlade om, jag skulle ju undra varför jag blev inbjuden till en sådan tillställning, men så himla roligt att den här damen inte tänkte så, utan bara åkte. Och att alla fann sig så himla bra och tog emot henne så väl.

Nej, vad kul med nyheter man blir glad av för en gångs skull.

Sedan såg jag detta cirkulera på Facebook, det tycker jag också att ni ska läsa.

Kommentera

