Pröva inte det här hemma…

När jag är förkyld brukar jag ibland ta ett par vitlöksklyftor, linda in dem i tyg och stoppa in i näsan. Det funkar rätt bra, det lättar om man är täppt och snorig.

Man skulle kanske kunna tänka sig att det får bättre effekt om man pressar vitlöken istället. Det svider utav bara h*lvete. Så nu vet ni. Pröva inte det här hemma, hur desperat läget än är…

Nu var det alltså inte jag som gjorde det här experimentet, oavsett vad folk säger om att personen var väldigt lik mig. Jag skulle aldrig komma på något så korkat…

Posted from WordPress for Android

2 responses to “Pröva inte det här hemma…

  1. Åh! Jag tänkte precis skriva att du verkligen borde ha en gilla-knapp till dina inlägg, men så såg jag att du hade det. Jag passar på att kommentera iallafall! Kollade in här då jag läste igenom gamla kommentarer och såg att du kommenterat männen som hittar ”ens” ringar på gatorna i Paris hehe, minns dock inte om jag kommenterade tillbaka men jag tror det. Hur som helst ville jag väl egentligen bara säga att jag gillar ditt sätt att blogga =)

    • Tack förberömmet!
      Jo, jag har för mig att du svarade på den, tänkte faktiskt på just det där med ringarna igår, av någon anledning. Det var en man på tunnelbanan som började snacka med en turistfamilj och verkade allmänt konstig och fick lite associationer till det här med ringarna i Paris.

Kommentera

