Dagens bild, 26 februari

Västerlånggatan!

6 responses to “Dagens bild, 26 februari

  1. Varför tillbringar du så mycket tid i Gamla Stan?

  2. Visste inte det. Trodde du jobbade som lärare. Vad gör du på slottet?

    • Jag är museivakt, eller sitter i biljettkassa. Har det som extrajobb under helger och lov. Jag jobbar halvtid som lärare, så jag orkar med att ha annat jobb också. det här är dessutom så kul, så det blir inte jobbigt🙂

  3. Men du pluggar ju också. Hur tusan hinner du med allt?

    • Hittills har det funkat bättre än jag trodde. Jag var tvungen att gå ned från 75 % till 50 % på lärartjänsten, men det behövde jag av andra skäl också. Sedan har jag pluggat halvfart, nu läser jag bara en 7,5-poängare för nöjes skull, har skjutit på uppsatsen på översättarutbildningen, kände att det faktiskt hade blivit lite för mycket🙂

Kommentera

