Dagens bild, 20 februari

Så var det dags att börja på del fyra! Maken påstår att jag är besatt, men det är jag inte alls, jag tycker bara att det är lite spännande! OK, rätt mycket spännande, då! Men det är lite rörigt också, jag klarar tydligen inte av berättelser med fler än fem personer i… Tur att man har nätet så att man kan kolla upp alla detaljer man glömt från de tidigare delarna…

 

3 responses to “Dagens bild, 20 februari

  1. Jag tycker att böckerna är jättebra. Hasse, Sara och jag har läst dem nästan
    samtidigt. Jag gav dock upp en bit in på bok fem. Det blev lite överdosering att trycka i sig alla efter varann. Får nog läsa upp mig på nätet innan jag tar itu med bok fem igen.

  2. Jag tyckte den tappade fart mitt i bok fyra… så jag har lagt projektet på is en stund.

    • Jag har precis börjat på fyran, men pausade för att jag behövde koncentrera mig på kurslitteraturen istället, så jag har bara hunnit femtio sidor eller något. Jag tar nog snart upp den igen.

Kommentera

