Flashmob

Knallhattens osorterade tankar: Finsk flashmob.

Klicka på länken så kommer ni till en väns blogg, och ett inlägg där man kan titta på en riktigt häftig s.k. ”flashmob”.

Förutom riktigt vacker sång är det lite roligt att studera minerna på de förbipasserande, och även den lilla flickan i början som har svårt att låta bli att fnissa. Även slutet är roligt, när sångarna bara går sin väg som om inget hänt.

Jag funderade på att det måste vara lite läskigt att vara den som börjar i ett sådant här sammanhang, tänk om de andra inte hänger på?  Skulle säkert hända mig…🙂

One response to “Flashmob

  1. Jag älskar flashmobs. Den första jag såg var en fantastisk dans. Önskar jag fick det en i verkligheten!🙂

Kommentera

