God förrätt

Den här blev vi bjudna på för ett tag sedan:

En bit vitt bröd, en tjock skiva getost i samma storlek, på denna lite honung och några pinjenötter och så in i ugnen en stund! Hur gott som helst!

Så här såg det ut när jag gjorde samma sak hemma i söndags:

Jag tror att den honung vi använde var lite för tjock, antagligen ska det vara flytande honung, men det blev gott i alla fall.

3 responses to “God förrätt

  1. Detta måste va det bästa jag vet! Dock fick jag pinjenötsmun för snart 2 år sedan och har inte vågat äta pinjenötter sen dess😦

  2. Vad är pinjenötsmun?
    I mina ögon ser det läskigt ut. Vitt bröd gillar jag inte alls, Getost ska vi inte prata om och honung får jag inte ner. En sån himla tur att smaken är som baken och att rätt personerna blev bjudna.;-)

Kommentera

