Dagens bild – 12 februari

Jag vet inte hur många blogg- och Facebookinlägg jag sett den här veckan om Marabous nya saltlakritschoklad. Jag har letat efter den i varenda butik jag sett, varav tre stycken igår, men ingen har haft den. Nu hittade jag den på Coop i Gamla stan när jag var på väg hem, och köpte den. God var den också, kan jag meddela!🙂

One response to “Dagens bild – 12 februari

  1. Choklad och saltlakrits är en underbar kombination. Brukade köpa Salmingar och lägga dem mellan chokladblommor – mums.

Kommentera

