Julius gästbloggar

Det är arbetsamt att vara kanin i det här huset.

Först kommer matte hem med ett nytt tält till marsvinen!

Det måste jag stöka till på en gång, så klart!

Sedan springer jag som en liten tok fram och tillbaka på köksgolvet medan matte och husse äter lunch. Mattes jättefula byxor måste anfallas och oskadliggöras. Jag struntar faktiskt i att hon tycker att de är bekväma, så hysteriskt fula byxor kan man inte gå omkring med och komma undan med det. Faktiskt.

Efter det är jag så himla trött att jag somnar på golvet under köksbordet.

Marsvinen sitter inne i buren och bryr sig inte ett smack om att matte går omkring och ser ut som en luffare.

One response to “Julius gästbloggar

  1. Hihihi… ja, det verkar vara väldans arbetsamt att vara liten kanin ibland. haha så sööt liten krabat. Och så sött inlägg,

    kram nilla

Kommentera

