Dagens bild, 2 februari

Det här var en av de böcker som ingick i kurslitteraturen när jag gick första terminen på universitetet, hösten 1997. För ungefär tio år sedan lånade jag ut den till en god vän, och sedan blev den kvar hos henne, mycket för att jag inte behövde den för tillfället och hon behövde den bättre just då, och för att man lätt glömmer bort sådana där lån. Dessutom flyttade jag från Uppsala i den vevan, och boken ville stanna ett tag till.

I höstas kände jag att jag faktiskt behövde den och sedan tog det ett tag innan jag hörde av mig till min vän och idag landade boken hemma hos mig igen.

Väldigt skoj att sitta och bläddra i den och läsa anteckningar jag gjorde för så många år sedan.🙂

Jag tror att den hade det riktigt bra hos min vän, men nu ska den få hitta nya vänner i min hylla!

2 responses to “Dagens bild, 2 februari

  1. Inte den roligaste boken kanske, men ack så nyttig🙂

    PS: Nu har jag inviterat dig i WF🙂

Kommentera

