[BOK] A Clash of Kings

A Clash of Kings – George R.R. Martin

Trots att jag läste ut första delen redan 3 januari, tog det ända tills igår innan jag var klar med den här. Lite för lite tid att läsa den här månaden, visade det sig. Men jag tog mig tid de sista två dagarna för att bli klar eftersom jag vill ha läst ut åtminstone två böcker varje månad i år, gärna fler, för jag ska läsa mer än jag gjorde förra året.

Jag tycker att det som är mest intressant med den här berättelsen är att det absolut inte är förutsägbar. Jag kan inte ana vart det här kommer att ta vägen, rätt som det är kan det hela ta en ny vändning.

Tyvärr är det lite trassligt med alla namn och kartan är inte heller fullständig, jag tycker om att ha en karta där precis allt är med, men det är inget jag hänger upp mig på.

2 responses to “[BOK] A Clash of Kings

  1. Finns jättebra kartor på nätet. Flera olika typer beroende på
    vad du letar efter.

Kommentera

