Dagens bild, 29 december

Det får bli pärlor tredje dagen i rad, men det här är ju så kul!

One response to “Dagens bild, 29 december

  1. Hihi, ja du är duktig och ja, jag håller med om att det är kul. Har fortfarande inte kommit ned till stan för att köpa pärlorna på Panduro, som jag skrev tidigare. Får bli i helgen. Tack för tipset, så vi har lite kul att göra min lille son och jag. Så det inte bara blir lego, menar jag. Vilket är på tapeten just nu här hemma,

    kramar nilla

Kommentera

