Bloggtorka

Det har inte hänt så mycket på den här bloggen på ett tag, förutom dagsbilderna. Det beror inte på att jag ledsnat på att blogga, däremot på det där som kallas liv…

Just i det här fallet har ”livet” handlat om alldeles för mycket jobb och stress, sjukdom hela hösten (med tre penicillinkurer som följd), plugg och annat.

Jag har fortfarande inte lagt upp bilderna från Köpenhamn på bloggen (några finns på Facebook, men inte komplett där heller), jag har inte energi för att skriva långa, upprörda haranger över saker som stör mig i tillvaron… Jag börjar på inlägg som jag inte orkar avsluta.

Men det är alltid lika kul att se att jag har ett antal besökare varje dag, i alla fall. Snart börjar det förhoppningsvis hända saker här igen!

Kommentera

