Dagens bild, 9 oktober

Imorse var det frost i gräset utanför stugan i Rättvik. Det var riktigt kallt, men jag var tvungen att skutta ut före frukost och ta den här bilden.

Jag tycker visserligen inte om kyla och vinter, men hösten är magisk, jag älskar klara, kalla höstdagar när träden är färgglada och vackra och luften känns fräsch och frisk. Då gör det inget om det är kallt. November och slask är däremot något jag kan vara utan och snön som kommer sedan klarar jag mig väldigt bra utan.

Kommentera

