Lite roligt…

Hittade dessa två på Facebook och tänkte dela med mig.

Jag kommer aldrig att kunna titta på en and igen utan att tänka på det här 😀

Mycket sant! Som en vän sade på Facebook – frågan är väl om de ens vet vad det översta är 🙂 Men det är absolut inte av någon sorts nostalgi jag lägger ut den här, längtar absolut inte tillbaka till kassetter och LP-skivor! Jag minns mycket väl hur jag satt där och kopierade över alla skivor till kassetter och pusslade ihop ”blandband”, vad det kändes befriande att kunna lägga in låtar av olika artister på samma band och lyssna precis som jag ville, tänk om jag hade vetat då att jag bara några år senare skulle ha en liten pryl som var mindre än kassetten och som rymde långt över tusen låtar!

Kommentera

