Pärlplattor

Nu har jag också upptäckt det här med pärlplattor! Det kommer att bli mycket sådant framöver, men här är mina första test i alla fall:

Inga av mönstren är mina egna, ska jag väl säga, det finns hur många sådana här som helst på nätet.🙂

Lilla My

Och ja, jag vet att det är tokvanligt att göra svampar och Hello Kitty, men de är ju gulliga, ju!🙂

6 responses to “Pärlplattor

  1. Jamen, är det inte det man gör på dagis?

  2. Pingback: 2011 väntande | Gealachs Blogg

  3. wir machen auch gerne Bügelperlen🙂

  4. Vet inte om jag skulle säga att det är dagispyssel direkt för det krävs ett visst mått av tålamod ändå för att det ska bli rätt men när man har lärt sig så går det som en dans att få till en svamp.

Kommentera

