Flygande pingviner

Inatt drömde jag som vanligt en massa skumma saker. Det enda jag verkligen kommer ihåg just nu är att jag och en person till kom åkande i en bil på en motorväg och personen sa att man fick vara väldigt försiktig på just den här vägen så att man inte krockade med de flygande pingvinerna. Sedan kom mycket riktigt en massa flygande pingviner, men vi krockade inte med dem.

Kanske kom det ifrån att jag såg den här bilden igår, den föreställer visserligen en lunnefågel, men i drömmen kan ju allt bli tokigt:

När jag berättade det här för maken imorse plockade han fram denna:

Kommentera

